מבוא לשיווק ברשתות חברתיות בשנים האחרונות, השיווק ברשתות החברתיות הפך לכלי מרכזי ובלתי נפרד מאסטרטגיה שיווקית של כל חברה שמבקשת להגיע לקהל הלקוחות שלה בצורה מהירה וישירה. הבמה המקוונת הזו Read More

מבוא: חשיבות הגדרת יעדי שיווק מדידים בעולם השיווק הקצבי והמשתנה של ימינו, עסקים קטנים ובינוניים נדרשים להגדיר יעדי שיווק ברורים ומדידים כדי להגדיל את ההשפעה שלהם בשוק. תהליך זה מאפשר Read More

מבוא לכתיבת תוכן איכותי ומניע לפעולה בעולם העסקים של היום, כתיבת תוכן איכותי הפכה לאחד הכלים החשובים ביותר שביכולתנו לנצל כדי להניע לפעולה. התכנים שאנחנו מפרסמים לא רק משפיעים על Read More

מבוא: חשיבות קמפיינים ממומנים (PPC) בעידן הדיגיטלי בעידן שבו רוב הפעילות העסקית מתנהלת באינטרנט, והשוק הדיגיטלי תוסס ומלא פעילות, כל עסק שמבקש לבלוט ולהגביר את הפיתוח המקוון שלו חייב להבין Read More

הבנת הקהל והגדרת מטרות מחקר והגדרת קהל היעד כאשר מדובר בהצלחת אתר אינטרנט, אחד השלבים הקריטיים ביותר הוא הבנת הקהל והגדרת קהל היעד. בעולמות האינטרנט והשיווק, לא ניתןתוכן איכותי להפריז Read More

שלב 1: הגדרת מטרות ו-KPIs כאשר אנחנו מדברים על יצירת תוכנית שיווק עסקית יעילה, הגדרת מטרות ו-KPIs הם אבני הבניין המרכזיים. אך מה זה בדיוק אומר עבור העסק שלכם ואיך Read More

מבוא לניתוח באתר באמצעות Google Analytics מהו Google Analytics וכיצד הוא פועל Google Analytics הוא כלי עוצמתי ומקיף לאיסוף, ניתוח והבנה של נתונים בהתנהגות משתמשים באתר. מדובר בשירות חינמי המסופק Read More

טיפ 1: שיפור מהירות טעינת הדפים בימינו, מהירות טעינת הדפים באתר יכולה להשפיע רבות על חווית המשתמש ועל מיקום האתר במנועי החיפוש. כאשר הדפים נטענים לאט, המשתמשים נוטים לנטוש את Read More

מחקר מילות מפתח יסודי חברת WebConcepts מבינה את החשיבות של מחקר מילות מפתח מדויק ויעיל כבסיס להצלחת כל פרויקט דיגיטלי. זיהוי נכון יכול להוביל להגדלת התנועה לאתר ולשיפור ההמרות. הנה Read More

הגדרת קהל יעד ומטרות לכתיבת תוכן איכותי בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, יצירת תוכן איכותי היא קריטית להצלחת כל עסק. במיוחד כאשר מדובר בעסקים שמבקשים להתפשט ולבסס את מעמדם בשוק. Read More