בזמן משבר, התשובה נמצאת תמיד בהישג ידנו, ובעולם של היום אפשר להתכוון לממש ממש כי כל שעלינו לעשות הוא להקליד את הבעיה שלנו בגוגל, וגוגל תספק לנו אלפי תשובות לבחירה מ.

עכשיו, נניח שאתה זה שימצא פתרון; תחשוב על איך אתה יכול לגרום לאתר שלך להיראות טוב יותר מהשאר, כך שאנשים יבחרו בפתרון שלך.

יש לזכור את אותם הדברים בעת הפיכת אתר זמין למשתמש. זה צריך להיות ידידותי למשתמש וקל לניווט כך שהתשובות נמצאות בקלות.

ישנם כמה דברים שצריך לזכור ולשלב באתר שלך בכל מחיר כדי להבטיח שהם פופולריים ומרוויחים מהם.

תקשורת עם המשתמשים שלך

ייתכן שלאתר שלך יש את כל המוצרים הדרושים, אך ייתכן שלקוחותיך עדיין לא יהיו מרוצים מהם. זה יוביל לאובדן רווח ופופולריות.

כדי להימנע מכך, צרו קשר עם המשתמשים והלקוחות שלכם, הכירו את חוויותיהם ובקשו מהם להשאיר ביקורות. ביקורת בונה נועדה להתייחס ברצינות ולעבוד עליה.

הממשק צריך להיות קל לתפעול ולניווט דרכו. לכן, קראו הצעות וחוות דעת של לקוחות, נסו לברר אם הם נתקלים בבעיה כלשהי בזמן הלמידה או השימוש בממשק, ותמיד שאפו לשפר.

ציין כיצד יש להשתמש באתר

אפליקציות ואתרים שונים משתמשים בשיטות שונות כיצד אתה משתמש בהן. לדוגמה, עליך להקיש פעמיים על תמונת אינסטגרם כדי לאהוב אותה, אך עליך להקיש או ללחוץ לחיצה ארוכה ולבחור תגובה לאותו הדבר בפייסבוק.

לכן, אם האתר שלך פונה לקהל של קבוצות גיל מבוגרות יותר, ודא שהניווט אינו מסובך מדי. אם הוא ישמש רק למטרות ספרותיות, יש לכלול קיצורי מקשים.

התקן את חלונות האישור והדגש כפתורים חשובים

במקרים מסוימים, אנו ממהרים עד כדי כך שלוחצים על הכפתור הלא נכון. זה עלול לקרות גם שלחיצה על כפתור בגלל הצגתו השגויה.

לכן, ודא תמיד כי חלון אישור צץ לפני כל שלב חשוב. זה יבטיח שלא תתבצע טעות גדולה. כמו כן, מומלץ להדגיש את הכפתורים באופן שיצביע על תפקודם כדי למנוע בלבול.

תן תגובות מתאימות

אתר אינטרנט יהיה פופולרי יותר בקרב משתמשים אם הממשק שלו אינטראקטיבי. יהיה משעמם ביותר ומלא סיפוק להיות באתר שאינו מגיב ללקוחותיו.

לפיכך, בנה אתר המאשר משתמש בזמן שהוא משתמש בו. לדוגמה, אמזון משתמשת בתמונה חמודה של כלב כדי לעצור את הזמן בו האינטרנט איטי. בדרך זו תוכל לגרום לאתר שלך להיראות מעניין יותר.

הגדר את פורמט האתר בזהירות

כדי להתרחק מטעות, ודא שכל הכפתורים הדרושים בולטים ושאי אפשר לפספס אותם בשום פנים ואופן. הניחו אפשרויות אחרות פחות חשובות בפינות.

כמו שאומרים הפופולרי, השינוי הוא הקבוע היחיד, אך יתכן שזה לא רעיון טוב כאן. הסיבה לכך היא שאנשים מתקשים לצאת מאזור הנוחות שלהם. מכאן ששינוי ממשק המשתמש באתר יזמין רק חוסר שביעות רצון במוחם של המשתמשים.

אבל, אם אתה חושב ששינוי הפורמט ישפר את הממשק של האתר ויוכיח את עצמו כמועיל עוד יותר עבור משתמשיו, עליך ללכת על זה.

אם לאתר יש צבעים משעממים עם מילים בלבד וללא ייצוגים ציוריים, עד מהרה יהיה קשה להתרכז באתר כזה. באופן לא מודע, זה לא מספק לגולש ירידה של מוטיבציה, מה שגורם לגולש לאבד עניין במטרה שלך.

אבל, זה בדיוק ההפך במקרה של אתר אינטרנט שהוא צבעוני ובעל גופנים ועיצובים מושכים את העין. השקפה כזו מושכת את הקהל.

שיווק באמצעות תוכן משמש להפוך את האתר שלך למקום נוח יותר להיות בו. הוא מוודא שאתה מקבל את מבוקשך ומבטיח שהגולש ימשיך יחזור.

אם עדיין יש לך מחשבה שנייה בנושא, מאמר זה מספק 4 יתרונות מדהימים שאי אפשר להתעלם מהם. לפיכך, שחרר מעט את הכיס, והיה מוכן להוציא מעט כסף על שיווק באמצעות תוכן אשר רק יהפוך את האתר שלך לטוב יותר.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

כשאתה מחפש משהו באינטרנט בעזרת מנוע חיפוש, כגון גוגל, הוא חוזר עם מאות דפי אינטרנט כתוצאות. אנחנו תמיד נוטים לבחור את אלה שנמצאים למעלה.

כעת, יש לבצע צעדים מסוימים, שיבטיחו לאתר שלך להיות קרוב לצמרת. אבל, זה משהו שצריך לעשות באופן קבוע, אחרת הדירוג שלך יתחיל לרדת.

זה יתגלה כמזיק למדי וישפיע על תוכן האתר שלך ברצינות רבה. לכן, כדי לוודא שהאופטימיזציה של מנועי החיפוש או קידום אתרים נשמרת, עליך להעסיק צוות שיווק תוכן. הצוות יוודא שלאתר שלך יש את מילות המפתח המדויקות, כאלה שיעבירו את תוכן האתר. שיווק באמצעות תוכן יהיה אחראי גם על הפיכת האתר לאטרקטיבי יותר.

יצירת מערכת יחסים עם המשתמשים

אתר לא רק הופך להיות פופולרי בגלל התוכן שלו. יש לשים דגש על אופן הצגת התוכן והעברתו. אפשר להוכיח שהוא מצליח רק אם הוא מגיע לאנשים.

הקמת אתר אינטרנט אינה דבר חד צדדי; זה חייב להיות מערכת יחסים הדדית. לפיכך, חשוב לבסס מערכת יחסים בריאה עם המשתמשים, ואפשר לעשות זאת בעזרת שיווק תוכן.

שיווק באמצעות תוכן מוודא שאתר אינטרנט מבין את הצרכים והרצונות של לקוחותיו באמצעות סקירות ומשוב ובהתאם לכך מעצב את האתר.  חלק מהלקוחות עשויים להעדיף קריאה, בעוד שאחרים עשויים להבין טוב יותר בעזרת הדגמות ויזואליות. האתר צריך להיות מוכן לשניהם ולרבים נוספים.

בעל השקפה ייחודית

השאלה שעליך לשאול את עצמך היא מדוע אנשים בוחרים באתר שלך על פני אחרים אם הוא דומה בדיוק לאחד מתוך אתרים רבים הגודשים את האינטרנט, והמספר ממשיך לגדול מרגע לרגע.

כדי להתבלט מההמון, האתר שלך צריך להיות בעל מראה ייחודי. הצוות יכול להמציא לוגו לאתר.

אבל זה לא מספיק להחזיק בלוגו. תפקידו של צוות שיווק התוכן ליצור אישיות שלמה, הגדרות מותאמות אישית ואפשרויות לאתר שיבדלו אותו מהשאר.

ניהול יחסי ציבור

כל פלטפורמת מדיה חברתית היא מקום מרתק במיוחד. לשים את האתר שלך שם מבטיח רק חשיפה ופופולריות.

ניתן לאפשר זאת באמצעות צוות שיווק השואף ללא הרף לוודא שהאתר יגיע למספר עצום של אנשים.

קשרים כאלה מאפשרים לאנשים להשלים עם התוכן שלך באתר שהם משתפים בפלטפורמות שונות כדי להגיע לאנשים נוספים.

קידום אתרים הוא תחום לא קל בכלל מכל מיני סיבות אך העיקרית היא- שהתוצאות שאנחנו משיגים תלויות ב- Google ואף אחד לא באמת יודע איך הוא בנוי וממה הוא מורכב.
אנחנו כאנשי מקצוע מנסים ללמוד ולהבין כמה שיותר על האלגוריתם

בעבר היינו משתמשים בגוגל רק דרך מכשיר אחד. היום יש הרבה מכשרים בגדלים שונים, במסכים שונים, צורות שונות ומערכות הפעלה שונות. מחקרים שמתפרסמים ממשיכים להוכיח שהמשתמשים נטשו את המחשב הנייח לטובת המכשירים הניידים על שלל גווניהם וסוגיהם.

מחקר מילים לקידום הוא היסוד שעליו מונח במקרים רבים כל החזר ההשקעה שעשוי להגיע מתוצאות קידום אתרים.
לעתים אנו מקבלים לקוח חדש מתחום חדש לנו ואנו צריכים לקדם אותו בחיפוש ממומן וגם באורגני.