קידום אתרים הוא תחום לא קל בכלל מכל מיני סיבות אך העיקרית היא- שהתוצאות שאנחנו משיגים תלויות ב- Google ואף אחד לא באמת יודע איך הוא בנוי וממה הוא מורכב.
אנחנו כאנשי מקצוע מנסים ללמוד ולהבין כמה שיותר על האלגוריתם

בעבר היינו משתמשים בגוגל רק דרך מכשיר אחד. היום יש הרבה מכשרים בגדלים שונים, במסכים שונים, צורות שונות ומערכות הפעלה שונות. מחקרים שמתפרסמים ממשיכים להוכיח שהמשתמשים נטשו את המחשב הנייח לטובת המכשירים הניידים על שלל גווניהם וסוגיהם.

מחקר מילים לקידום הוא היסוד שעליו מונח במקרים רבים כל החזר ההשקעה שעשוי להגיע מתוצאות קידום אתרים.
לעתים אנו מקבלים לקוח חדש מתחום חדש לנו ואנו צריכים לקדם אותו בחיפוש ממומן וגם באורגני.