יחס המרה (Conversion Rate) הוא תחום מתפתח בעולם השיווק הדיגיטלי. עבורכם, בעלי האתר, חשובה כמובן כמות כניסות הגולשים (טראפיק), אבל עליכם לשים דגש על דבר חשוב לא פחות - מהי המטרה שלכם?

גם אם יש לכם תנועה גדולה לאתרכם, אין זה אומר שכל הגולשים רוכשים באתר. ולכן כמנהלי עסק עליכם להגדיר מטרות אותן ניתן למדוד ולכמת. מטרות לדוגמה: לחיצה על פרסומות, הגדלת פרק זמן הגלישה באתר, הגדלת כמות הנרשמים לדיוור האלקטרוני, העלאת כמות המוצרים הנרכשים באתר ועוד.

אנו ב-Markey נערוך עבורכם מחקר אודות האתר שלכם באמצעות גוגל אנליטיקס, על מנת להשיג כל מטרה ומטרה.

השיטות שלנו לשיפור יחסי המרה

הגדלת המכירות באתר יכולה לקרות בעזרת שלל שיטות שבכולן אנו מנוסים. שיטה אחת היא לוודא כי ישנו אימות בטפסים באתר אותם ממלאים הלקוחות שלכם. כך נוכל להיות בטוחים שאף פרט קריטי לא נשכח, ושכל מידע שאנחנו זקוקים לו נמצא בטופס. שיטה נוספת היא לנסח קופירייטינג מקורי לכפתור הפעולה. במקום לכתוב למשל ניסוח משעמם לכפתור כמו ״קנה עכשיו״ אנו ננסח עבורכם כפתורי קריאה לפעולה שיגרמו ללקוחות שלכם באמת לפעול. בנוסף, אנחנו נבליט הטבות ומבצעים, ונדגיש מוצרים רווחים בחלק העליון באתר. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו ניתן לכם טיפים נוספים להצלחת העסק שלכם.

מה נעשה עבורכם?

במסגרת קידום האתר שלכם באמצעות שיפור יחסי המרה, הצוות שלנו ב-Markety יבצע את הפעולות הללו:

הנעה לפעולה

נדאג להוביל את הלקוחות לפעולות הבאות שלהם לכל אורך הגלישה שלהם באתר

התאמה למסכים

אנו נתאים את האתר לכל סוגי המסכים הקיימים כדי שלגולשים תיווצר חוויה טובה

מחקר מילות מפתח

אנו נבצע מחקר מילות מפתח מקיף כדי למצוא את המדויקות ביותר על מנת “לחזק” את היחסים בין העסק לגולשים

הטבות ומבצעים

אנחנו נבליט הטבות ומבצעים, ונדגיש מוצרים רווחים בחלק העליון באתר

ניסוח קופירייטינג

אנו ננסח עבורכם כפתורי קריאה לפעולה שיגרמו ללקוחות שלכם בסופו של דבר לרכוש

שיווק תוכן

נכתוב עבורכם מאמרים מקצועיים בתחום שלכם שימשכו גולשים

ניתוח אתרים מתחרים

אנו נלמד מה המתחרים שלכם בתחום עושים ונפיק לקחים

ניתוח האתר

ניתוח האתר שלכם, המבנה,  תנועת הגולשים וכיצד הם מתנהגים באתר