העולם הווירטואלי עמוס בעסקים פורחים ולקוחות מעוניינים. למרות פופולריות הזו, אל תצפה שהעסק שלך יתחיל לפרוח מיד עם הקמתו.
כדי לוודא שהעסק שלך מגיע לקהל המתעניין, לא מספיק להכיר את האתר שלך למנועי חיפוש שונים. פרסום בגוגל
עליך לבחור בפרסום להשפעה רבה יותר, וגוגל היא מנוע החיפוש הידוע ביותר בעולם בו תוכל לפרסם את המוצרים שלך.
עליך לזכור כי מספר עסקים אחרים מתחרים בך על מקום בדף Google, כך שניתן יהיה לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם.
גוגל בוחרת את החברה עם ההצעה הגבוהה ביותר ונותנת לה את המקום הראשון, בעוד השאר עוקבים לפי הסדר.
אבל קבלת כל מקום בגוגל טוב למדי לחברה מכיוון שגוגל נמצאת בשימוש נרחב על ידי מיליונים ברחבי העולם.
סוגי Google Ads
הפלטפורמה הוכרה בתחילה בשם Google AdWords אך מאוחר יותר שונתה לשם Google Ads רק בשנת 2018. ישנם סוגים שונים של מודעות, אך עם אותה מטרה, שהיא לוודא שהאתר שלך מקבל מספיק חשיפה ותנועה.
פרסום בגוגל
האינטרנט הוכיח את עצמו כפתרון לכל הבלבול והשאילתות שלנו פעם אחר פעם. כל שעליך לעשות הוא להקליד את שאילתתך בשורת החיפוש. גוגל תחזור אליך עם אלפי תוצאות חיפוש.
בין התוצאות הללו, תבחין שחלקן הן מודעות שמוזכרות לצד כתובת האתר שלהן. מודעות אלה נכללות בקמפיין החיפוש. הם רלוונטיים לחיפוש שלך.
קמפיין קניות
קניות כוללות יציאה מהבית וביקור בחנויות קניות בכדי לקנות את המוצר הדרוש לך. האינטרנט עשה את זה הרבה יותר קל כי זה מאפשר לך להמשיך לקנות בנוחות מהבית שלך.
אתה יכול לקנות כל מוצר באינטרנט. בעוד שגוגל נותנת לך אפשרויות רבות לבחירה, תבחין שיהיו כמה תמונות של סוג המוצרים שחיפשת.
הם יהיו גלויים בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש, ותוכל להחליק כדי לבדוק את השאר. מודעות אלו הן חלק מקמפיין הקניות.
קמפיין לרשת המדיה
בעת הקמת אתר אינטרנט, עליך ליידע אותו בפני מנועי החיפוש. גוגל הוא האתר הפופולרי ביותר, לאתרים שונים יש סיכוי טוב יותר להצליח אם הם משתפים פעולה עם Google.
יתר על כן, אם אתה משלם לאתרים אלה כך שהעסק שלך יפורסם בדף שלהם, יש לך סיכוי טוב עוד יותר להשיג יותר רווחים ופופולריות.
קמפיינים לרשת המדיה מספקים יתרונות רבים, כמו שיהיה לך את החופש לבחור אם המודעה שלך תהיה סדרת תמונות או שהיא תהיה בצורת וידאו.
החיסרון היחיד הוא שחלק מהאנשים מתעלמים מזה כמעצבנים וספאם, אבל הם כן מושכים את תשומת ליבך, ואתה תהיה חייב לבקר באתר המודעה כדי לספק את סקרנותך.
קמפיין וידאו
מודעות בפורמט הווידאו נכללות בקמפיינים בווידאו, אך הן שונות במקצת ממסעות פרסום לתצוגה.
קמפיינים לרשת המדיה כוללים סרטונים קצרים ועשויים להציג רק מוצר ספציפי הדורש פרסום. אבל אלה שבקמפיין הווידאו מפורטים למדי. ייתכן שיש להם שחקנים שונים שמפרסמים את המוצרים.
אנו נהיים חסרי סבלנות בהמתנה ללחצן ‘דילוג מודעה’ בעת צפייה בסרטון YouTube. המודעה שאנו מנסים לדלג עליה היא חלק מקמפיין הווידאו.
קמפיין אפליקציות
מודעות לתצוגה אינן צריכות נושא ספציפי לפרסום באתר. האתר שלך עשוי למכור כלי כתיבה, אך האתר בו הוא מפורסם יכול להיות חנות רהיטים מקוונת.
במסגרת קמפיין האפליקציות, החופש הזה קצת מוגבל. אפליקציה מסוימת תפרסם את המוצרים שלך רק אם הם קשורים באופן כלשהו למוצרים באתר הקודם.
האתר יעצב את המודעה שלך בהתאם להעדפותיהם באופן שישתלב עם נקודת המבט שלהם. קמפיינים לאפליקציות מפעילים סבירות גבוהה יותר לתנועה ורווח מוגבר לאתר שלך.
כיצד גובים מודעות Google?
אתה יכול לשלם ל- Google על פרסום התוכן שלך בדפי אינטרנט רלוונטיים. למנוע החיפוש יש שלוש דרכי חיוב עבור פרסומות: עלות לקליק, עלות לאלף הופעות ועלות עלות.
מחיר לקליק, או עלות לקליק, מציין כי אתר אינטרנט צריך לשלם עבור הפרסומות שלו רק כאשר משתמש לוחץ על קישור המודעה כדי לבקר באתר הבית.
עלות לאלף מודעות מתייחסת למחיר של כל 1000 הופעות של מודעה, כלומר, השטח אותו תופסת מודעה באתר.
אם משתמש מעורב במודעה שלך, למשל, אם הוא צופה בסרטון או ממלא טופס וכו ‘, זה הזמן שבו אתה צריך לשלם ל- Google.
דברים שכדאי לזכור כדי שמסע הפרסום של Google יהיה יעיל
פרסום הוא רק השלב הראשון שיבטיח שהאתר שלכם יגיע למסה הנפוצה. אך כדי לוודא שביקוריהם הופכים לשהות קבע, עליכם לזכור מספר דברים.
צור דף בית מושך
המשתמש רשאי ללחוץ על קישור המודעה, שיביא אותן לאתר שלך. אם דף הבית אינו מסביר פנים או מושך להסתכל עליו, אין סיבה שהמשתמש יישאר.
וודא שהכותרות ומילות המפתח שלך בולטות וקלות לאיתורן. אם אתה רוצה שהמשתמשים ירשמו לאתר שלך, תיבת המנויים צריכה להיות גלויה לעין.
אם האתר שלך מתמחה בסוגים מסוימים של מוצרים, וודא שיש הרבה דוגמאות המוצגות כדי שהמשתמש יוכל לבדוק אותו.
מגיע עם כותרת רלוונטית
אל תטעה את המשתמשים שלך כי זה יגרום רק לשם המותג שלך להיות בעל מוניטין גרוע. המודעות לא צריכות לפצות יותר מדי על מה שהאתר שלך מציע. במקום זאת, הוא אמור לפרסם בדיוק על מה האתר שלך עוסק.
כדי למנוע מצג שווא, ודא שהכותרות שלך יסודיות ונכונות. הם צריכים לייצג את האתר שלך, את מוצריו ואת שירותיו בשפע כדי למנוע בלבול ואכזבה במוחם של המשתמשים.