זכור את עצות ממשק המשתמש האלה בעת עיצוב אתר

בזמן משבר, התשובה נמצאת תמיד בהישג ידנו, ובעולם של היום אפשר להתכוון לממש ממש כי כל שעלינו לעשות הוא להקליד את הבעיה שלנו בגוגל, וגוגל תספק לנו אלפי תשובות לבחירה מ.

עכשיו, נניח שאתה זה שימצא פתרון; תחשוב על איך אתה יכול לגרום לאתר שלך להיראות טוב יותר מהשאר, כך שאנשים יבחרו בפתרון שלך.

יש לזכור את אותם הדברים בעת הפיכת אתר זמין למשתמש. זה צריך להיות ידידותי למשתמש וקל לניווט כך שהתשובות נמצאות בקלות.

ישנם כמה דברים שצריך לזכור ולשלב באתר שלך בכל מחיר כדי להבטיח שהם פופולריים ומרוויחים מהם.

תקשורת עם המשתמשים שלך

ייתכן שלאתר שלך יש את כל המוצרים הדרושים, אך ייתכן שלקוחותיך עדיין לא יהיו מרוצים מהם. זה יוביל לאובדן רווח ופופולריות.

כדי להימנע מכך, צרו קשר עם המשתמשים והלקוחות שלכם, הכירו את חוויותיהם ובקשו מהם להשאיר ביקורות. ביקורת בונה נועדה להתייחס ברצינות ולעבוד עליה.

הממשק צריך להיות קל לתפעול ולניווט דרכו. לכן, קראו הצעות וחוות דעת של לקוחות, נסו לברר אם הם נתקלים בבעיה כלשהי בזמן הלמידה או השימוש בממשק, ותמיד שאפו לשפר.

ציין כיצד יש להשתמש באתר

אפליקציות ואתרים שונים משתמשים בשיטות שונות כיצד אתה משתמש בהן. לדוגמה, עליך להקיש פעמיים על תמונת אינסטגרם כדי לאהוב אותה, אך עליך להקיש או ללחוץ לחיצה ארוכה ולבחור תגובה לאותו הדבר בפייסבוק.

לכן, אם האתר שלך פונה לקהל של קבוצות גיל מבוגרות יותר, ודא שהניווט אינו מסובך מדי. אם הוא ישמש רק למטרות ספרותיות, יש לכלול קיצורי מקשים.

התקן את חלונות האישור והדגש כפתורים חשובים

במקרים מסוימים, אנו ממהרים עד כדי כך שלוחצים על הכפתור הלא נכון. זה עלול לקרות גם שלחיצה על כפתור בגלל הצגתו השגויה.

לכן, ודא תמיד כי חלון אישור צץ לפני כל שלב חשוב. זה יבטיח שלא תתבצע טעות גדולה. כמו כן, מומלץ להדגיש את הכפתורים באופן שיצביע על תפקודם כדי למנוע בלבול.

תן תגובות מתאימות

אתר אינטרנט יהיה פופולרי יותר בקרב משתמשים אם הממשק שלו אינטראקטיבי. יהיה משעמם ביותר ומלא סיפוק להיות באתר שאינו מגיב ללקוחותיו.

לפיכך, בנה אתר המאשר משתמש בזמן שהוא משתמש בו. לדוגמה, אמזון משתמשת בתמונה חמודה של כלב כדי לעצור את הזמן בו האינטרנט איטי. בדרך זו תוכל לגרום לאתר שלך להיראות מעניין יותר.

הגדר את פורמט האתר בזהירות

כדי להתרחק מטעות, ודא שכל הכפתורים הדרושים בולטים ושאי אפשר לפספס אותם בשום פנים ואופן. הניחו אפשרויות אחרות פחות חשובות בפינות.

כמו שאומרים הפופולרי, השינוי הוא הקבוע היחיד, אך יתכן שזה לא רעיון טוב כאן. הסיבה לכך היא שאנשים מתקשים לצאת מאזור הנוחות שלהם. מכאן ששינוי ממשק המשתמש באתר יזמין רק חוסר שביעות רצון במוחם של המשתמשים.

אבל, אם אתה חושב ששינוי הפורמט ישפר את הממשק של האתר ויוכיח את עצמו כמועיל עוד יותר עבור משתמשיו, עליך ללכת על זה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>